AI v gastronomii: Je klíčové najít rovnováhu mezi technologií a autentičností
Využití umělé inteligence v dnes již obvyklých oblastech jako například v marketingu a komunikaci se zákazníky či v HR je rozšířené napříč různými obory podnikání a nevyhýbá se ani gastronomii. Do kterých specifických aktivit a do jaké hloubi tohoto oboru, který je ze své podstaty úzce vázán na kreativitu a smyslové vnímání, může ještě AI proniknout?
V restauraci Červený Jelen aplikují umělou inteligenci již od začátku loňského roku a měli tak již množství příležitostí sledovat, jak se AI osvědčuje v gastronomické praxi. Na naše otázky, jak hodnotí své zkušenosti s AI, její přínosy a výhody – mimo jiné konkrétně v managementu návštěv početnějších skupin hostů typických pro odvětví kongresového průmyslu, výzvy a projekce budoucího vývoje, nám odpověděl Jiří Panuška, spolumajitel a Chief Experience Officer ve společnosti Red Castle Hospitality Group provozující restauraci Červený Jelen, adekvátně k tématu: s asistencí technologie samotné.