Podzimní sezona ve znamení fam tripů pro zahraniční nákupčí
Prague Convention Bureau si ve spolupráci s partnery pro podzimní sezonu připravilo hned několik fam tripů pro zahraniční nákupčí z různých trhů po celém světě. Prozatím posledním byl fam trip pro skupinu německých klientů, který se uskutečnil ve druhé polovině října. V průběhu listopadu a prosince pak ve spolupráci s partnery proběhnou další dva fam tripy pro zájemce z regionu Latinské Ameriky a USA.
Po japonském fam tripu, který jsme spoluorganizovali začátkem října, Praha přivítala skupinu osmi německých klientů, které doprovodila též šéfredaktorka německého B2B magazínu Convention International. Čtyřdenní program odehrávající se od čtvrtka 24. října do neděle 27. října zahrnoval tradičně jak návštěvy hotelů, společenských prostor, tak incentivní programy ve formě jízdy historickou tramvají, sklářského workshopu, průvodcované prohlídky Prahy, table mappingu i ochutnávky Slivovice. Součástí fam tripu, který byl spoluorganizován s Czech Convention Bureau, byla i dvoudenní návštěva Karlových Varů.
Tímto bychom rádi poděkovali všem partnerům zapojeným do tohoto fam tripu, jmenovitě: Prague Marriott Hotel za poskytnutí ubytování, Data Autotrans za poskytnutí transferů, Passion for Prague, QUIX EVENTS a Liberty Incentives & Congresses za organizaci incentivních programů, restauraci Červený Jelen za poskytnutí prostor pro networking, a dále pak Vyšehrad 2000 (Obecní dům), Andaz Prague, Hilton Prague Old Town, Kunsthalle Praha, Martinickému a Lobkowiczkému paláci a Augustine, a Luxury Collection Hotel, Prague za možnost site visit a poskytnutí občerstvení pro účastníky fam tripu.