AIM Group International se prezentuje novou identitou
Nové logo, webové stránky a korporátní identita jsou milníkem v regeneraci a vývoji skupiny, která se specializuje na eventy, komunikaci a poradenství.
Efektivní změna začíná zevnitř. Právě toto krédo je základem nové identity značky, kterou dnes představuje AIM Group International, lídr na trhu v oblasti kongresů, eventů a komunikace. Strukturální změny proběhly nejen na trhu firemních eventů, ale i u klientů a účastníků akcí. Krize následují v rychlém sledu jedna po druhé a vyžadují tak neustálou adaptaci. AIM Group, uznávaný inovátor v tomto odvětví, se rozhodla předefinovat svou pozici na trhu, přeformulovat svou roli a přepracovat image své značky. "Nová identita značky lépe odpovídá charakteru naší firmy a image, kterou nyní chceme prezentovat," vysvětluje Gianluca Buongiorno, prezident AIM Group International. "Rebranding je důležitou součástí strategie rozvoje a regenerace skupiny a přichází po období významných omezení, jež vyžadovalo značné nasazení, odolnost a rozhodnost k definování a dosáhnutí nových strategických cílů."
Skupina nyní prezentuje nové logo, nové webové stránky (na stejné URL adrese www.aimgroupinternational.com) a novou jednotící image pro všechny komunikační materiály.
Logo je založeno na ikonickém tvaru trojúhelníku a znázorňuje interakci mezi jeho třemi stranami. "Představují tři základní pilíře, na nichž spočívá struktura podnikání skupiny, klíčové odborné oblasti eventů, komunikace a poradenství," vysvětluje Gianluca Scavo, generální ředitel AIM Group International. "Naše tři týmy spolupracují, vytvářejí synergie a vzájemně se doplňují. Spojují se, stejně jako strany trojúhelníku, aby vytvořily integrovaný celek ztělesňující jak sílu, tak pohyb."
Nová identita značky byla navržena a řízena komunikační částí skupiny - AIM Communication. Je výsledkem komplexního, kolektivního procesu, v němž byly zúčastněné strany skupiny požádány, aby popsaly pozitivní a negativní rysy, které si se značkou spojují. Ty byly použity k definování klíčových charakteristik korporátní identity AIM, zatímco další skupina se zúčastnila workshopu se záměrem identifikovat střednědobé a dlouhodobé cíle.
"Budoucnost eventů a komunikace bude přinášet náročné výzvy. Pokud opravdu chceme inovovat, musíme v silném týmovém duchu úzce spolupracovat s agenturami, klienty i odbornými dodavateli," vysvětluje Patrizia Semprebene Buongiorno, viceprezidentka AIM Group International. "Náš nový slogan Let's__together! to dokonale vyjadřuje. Ilustruje naši touhu pracovat jako tým, a to jak interně, vytvářením prostředí spolupráce v rámci našich různých společností a obchodních divizí, tak i externě, s klienty a partnery, společným plánováním a realizací zážitků a řešení. "
Nová značka je také vyjádřením obchodního modelu, který chce AIM Group sdílet s klienty. „Musíme přijmout nový odvážnější přístup a aktivně hledat spolupráci mezi různými sektory, kulturami a aktivitami. Kreativita čerpá z rozmanitosti. Chceme být průvodcem našich klientů procesem transformace a pozitivního vzájemného obohacování s využitím spojení zkušeností a odborných dovedností našich týmů k vytváření nabídky komplexních integrovaných poradenských služeb, která je oporou dobrého podnikání. Let’s do it together!" dodává Patrizia Semprebene Buongiorno.
“Krize posledních dvou let výrazně dopadají na segment MICE a ovlivňují podobu setkávání se. Po celou dobu své více než 60ti-leté existence je AIM Group leadrem oboru a tahounem novinek. A ani tentokrát nechceme jen vzpomínat, čekat a stát opodál. Jsme neustále se vyvíjecí organizace a máme chuť a odvahu RE-generovat sebe i své produkty a služby. Nová image přibližuje proměnu AIM Group svým kolegům, klientům i partnerům. Pro mě má vizuál mnoho paralel, trojúhelník reprezentuje naše 3 základní pilíře – konzultace, spolupráce, komunikace a podoba větrníku pak přidává dynamiku, flexibilitu a budoucnost.” komentuje Dana Prejzková, Operations Manager, Pražské pobočky AIM Group.