Barceló Group zahájila novou strategii více značek pro své portfolio hotelů

09/02/2017
Barceló Group zahájila novou strategii více značek pro své portfolio hotelů

Tři nové značky – Royal Hideaway Luxury Hotels & Resorts, Occidental Hotels & Resorts a Allegro Hotels – budou nyní ve skupině s původní značkou, Barceló Hotels & Resorts. Barceló multi-brand strategie byla navržena tak, aby se zvýšilo porozumění mezi hosty a zainteresovanými stranami rozdílných záměrů a plánů jednotlivých značek.

V rámci této nové strategie více značek jou hotely Praha Five a hotel Praha začleněni do kolekce Occidental hotels,  jako „OCCIDENTAL PRAHA FIVE“ (ex Barceló Praha Five) , Radlická 46, Praha 5 a jako „OCCIDENTAL PRAHA“ (ex Barceló Praha), Na Strži 32, Praha 4.

Kolekce hotelů Occidental zahrnuje hotely, které mají dobré umístění, nabízí komfort a relaxaci a jsou perfektní volbou pro korporátní nebo turistickou klientelu.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.