Ines Windisch, Zentiva: S naší akcí Zentiva Leadership Meeting 2018 jsme se vrátili domů, zpět ke kořenům

26/08/2019
Ines Windisch, Zentiva: S naší akcí Zentiva Leadership Meeting 2018 jsme se vrátili domů, zpět ke kořenům

Na konci roku 2018 Zentiva zorganizovala v Cubex Centru Praha Zentiva Leadership Meeting. Ten získal v letošním roce ocenění „Korporátní akce roku 2018“ v rámci slavnostního udílení cen Ambassador Awards Evening, které pořádá Prague Convention Bureau. V rozhovoru s Ines Windisch, Head of Corporate Affairs, která byla zodpovědná za organizaci eventu, se dozvíte více o detailech celé akce a proč si Zentiva vybrala jako hostitelskou destinaci právě Prahu.

Proč Praha, co nakonec stálo za tím finálním rozhodnutím uspořádat Zentiva Leadership Meeting 2018 v české metropoli?

Leadership Meeting byl prvním setkáním poté, co se Zentiva v říjnu 2018 oddělila od větší farmaceutické společnosti. S novými majiteli a zaměřením na generika a volně prodejná léčiva, jsme se rozhodli vrátit se zpět „domů“ ke kořenům Zentivy – do Prahy, kde před více než 530 lety všechno začalo v lékárně U Černého orla. Praha navíc nabízí skvělé prostory pro akce a my jsme si vybrali novou lokaci pro novou společnost a nový start.

 

Čím jste chtěli účastníky oslovit a splnila Praha vaše očekávání a představy ohledně akce?

Kromě samotného meetingu jsme na programu měli i dva večery, kdy jsme se společně jako tým vydali poznávat Prahu. Jakožto Rakušance mi nejsou zvyky a tradice dodržované v Čechách cizí, ale co mě fascinovalo, bylo, jak zvládáte udržovat to historické a projit to s moderním přístupem. V historickém centru jsme podnikli takzvaný „treasure hunt“ a díky němu se seznámili i s historií naší společnosti a strávili dva úžasné večery ve dvou odlišných prostorech nabízejících dobré jídlo.

 

Můžete nám přiblížit samotnou akci, její účel, jak často ji pořádáte a pro koho je určená?

Jak už jsem zmínila, byla to první akce, kterou jsme jako nová firma pořádali. Pozvány byly především různé manažerské týmy z mnoha zemí s cílem vydat se na novou cestu. Následně jsme na tento meeting navázali spuštěním nové online platformy, díky níž jsme neustále v kontaktu se skupinou, která má na starosti chod společnosti. Ale ani online komunikace nemůže nahradit osobní setkávání. Jsem si tak naprosto jistá, že eventy jako ten v Praze, hrají ve směřování naší společnosti důležitou roli.

 

Během vaší akce jste použili nejmodernější audio-video technologie, je to tak?

Rozhodli jsme se využít moderní prostory a pro každý náš event je podstatné, aby na něm bylo něco, co si účastníci budou pamatovat. Hodně jsme si proto hráli se světly, hudbou a připravili velké množství krátkých videí a animací, ve kterých se mohli lidé vidět nebo získat inspiraci pro budoucí chod firmy. Osobně jsem velký fanoušek video stěn, protože jsou tolik variabilní.

 

Catering byl také pojatý zajímavým způsobem – prezentovali jste tradiční pokrmy celkem 16 zemí, ve kterých je Zentiva etablovaná. Jak vás toto napadlo a bylo těžké tento nápad realizovat?

Cílem bylo představit Zentivu jakožto novou společnost a prezentovat pokrmy z každé země, ve které působíme. Účastníci byli pyšní, že můžou v cateringu vidět pokrmy své země a o přestávkách také měli díky tomu velkou zásobu příběhů, které mohli sdílet s ostatními.

 

Jaké byly vaše zkušenosti s místními dodavateli služeb?

Věřím, že je to jako v každé jiné zemi – jsou zde dobří, stejně tak jako špičkoví dodavatelé. Preferuji ty, kteří naslouchají potřebám svých klientů a poté je implementují s velkou dávkou kreativity a profesionality. Konkrétně v našem případě, kdy jsme organizovali první event jako nová firma, jsme potřebovali především WOW efekt. Chtěli jsme, aby lidé byli pyšní, že pracují pro Zentivu a jsou motivovaní do budoucna. Abyste tohoto dosáhli, potřebujete dobré ingredience, lokaci, koncept, plnohodnotný obsah a pořádnou dávku kreativity.

 

Zvažujete, že byste v budoucnu v Praze uskutečnili více takových akcí, jako byla tato?

Vzhledem k tomu, že Praha je mateřským městem naší společnosti, tak odpověď zní určitě ano. Soustředíme se zejména na Evropu a Praha je v jejím srdci, je snadno dostupná jak letadlem, tak vlakem či autem (pokud nepočítáte D1 :)) a také poměr ceny a kvality je zde dobrý.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.