Naši zákazníci už dnes dobře vědí, co chtějí
Počet návštěvníků českých hotelů roste už pátý rok v řadě. Jen v roce 2017 se v České republice ubytovalo rekordních 14 milionů lidí a statistiky potvrzují, že v letošním roce se výrazně zvýší atraktivita země pro pořádání významných mezinárodních konferencí. Na rostoucí poptávku zákazníků z různých segmentů reaguje i hotel InterContinental Prague a nabízí nový program pro menší, velmi důležitá setkání a workshopy.
V rámci České republiky míří nejvíce turistů a zástupců firem do Prahy, kde jsou hotely již na hranici svých kapacit. Praha je v centru pozornosti mnoha zemí ze zřejmých důvodů: je to bezpečné místo s historií, službami na mezinárodní úrovni a rostoucími investicemi do rozvoje a infrastruktury.
Víc než jen místo pro obchodní schůzky
Úspěšné obchodní schůzky jsou zásadní pro každou firmu - v dnešní době je velmi důležitý kvalitní zákaznický servis a dostupnost moderních technologií, současně i pocit bezpečí a komfort. Takové služby umí hotel InterContinental nabídnout. "InterContinental Prague je více než jen místem pro obchodní schůzky - je to prostor pro sdílení nápadů a plánování budoucnosti. Z tohoto důvodu chceme kromě kapacit pro velké konference nabídnout i speciální program pro menší, ale opět velmi důležitá obchodní jednání až pro 40 lidí," vysvětluje Zdenka Wiseman, ředitelka oddělení Convention Sales je společnosti InterContinental Prague.
Díky jedinečné lokalitě hotelu a mezinárodní značce se InterContinental řadí k těm nejlepším místům v Praze. Nabízí 14 všestranných konferenčních místností včetně exkluzivních panoramatických prostor v nejvyšších patrech s nádherným výhledem na řeku Vltavu. Všechny sály mohou být vybaveny jakýmkoli zvukovým nebo obrazovým zařízením. Catering pro všechny akce zajišťuje tým profesionálů Zlatá Praha Catering.
Jaká jsou specifika programu?
- reakce na všechny požadavky do 4 hodin po obdržení poptávky
- zvýhodněné ceny na ubytování a Day Delegate package
- bezplatné WiFi připojení ve všech konferenčních místnostech a pokojích
- moderní sály s kapacitou až 40 osob*
- přístup do W. Fitness & Spa v den jednání pro všechny hosty a výběr z nabídky zdravých jídel na objednávku
- Event manager k vašim službám od okamžiku rezervace
- pokoje k dispozici už 2 hodiny před zahájením schůzky
- dvojnásobek IHG bodů pro všechny organizátory
*Obchodní jednání nebo konference pro až 40 osob s ubytováním v hotelu.
„Naši zákazníci už dnes velmi dobře vědí, co chtějí. Přistupujeme k nim jako k partnerům a zajišťujeme pro ně špičkový servis s osobitým přístupem. To je podle mě nejdůležitější – porozumět potřebám klienta, získat si jeho důvěru, být flexibilní a pak profesionálně odvést svou práci,“ říká Zdenka.
Pro více informací, termíny a podmínky volejte +420 296 630 310, WhatsApp na +420 724 312 119 nebo e-mail na events@icprague.com. Podrobnější informace naleznete také zde.