Naši zákazníci už dnes dobře vědí, co chtějí

08/01/2019
Naši zákazníci už dnes dobře vědí, co chtějí

Počet návštěvníků českých hotelů roste už pátý rok v řadě. Jen v roce 2017 se v České republice ubytovalo rekordních 14 milionů lidí a statistiky potvrzují, že v letošním roce se výrazně zvýší atraktivita země pro pořádání významných mezinárodních konferencí. Na rostoucí poptávku zákazníků z různých segmentů reaguje i hotel InterContinental Prague a nabízí nový program pro menší, velmi důležitá setkání a workshopy.

V rámci České republiky míří nejvíce turistů a zástupců firem do Prahy, kde jsou hotely již na hranici svých kapacit. Praha je v centru pozornosti mnoha zemí ze zřejmých důvodů: je to bezpečné místo s historií, službami na mezinárodní úrovni a rostoucími investicemi do rozvoje a infrastruktury.

Víc než jen místo pro obchodní schůzky 

Úspěšné obchodní schůzky jsou zásadní pro každou firmu - v dnešní době je velmi důležitý kvalitní zákaznický servis a dostupnost moderních technologií, současně i pocit bezpečí a komfort. Takové služby umí hotel InterContinental nabídnout. "InterContinental Prague je více než jen místem pro obchodní schůzky - je to prostor pro sdílení nápadů a plánování budoucnosti. Z tohoto důvodu chceme kromě kapacit pro velké konference nabídnout i speciální program pro menší, ale opět velmi důležitá obchodní jednání až pro 40 lidí," vysvětluje Zdenka Wiseman, ředitelka oddělení Convention Sales je společnosti InterContinental Prague.

Díky jedinečné lokalitě hotelu a mezinárodní značce se InterContinental řadí k těm nejlepším místům v Praze. Nabízí 14 všestranných konferenčních místností včetně exkluzivních panoramatických prostor v nejvyšších patrech s nádherným výhledem na řeku Vltavu. Všechny sály mohou být vybaveny jakýmkoli zvukovým nebo obrazovým zařízením. Catering pro všechny akce zajišťuje tým profesionálů Zlatá Praha Catering.

Jaká jsou specifika programu?

  • reakce na všechny požadavky do 4 hodin po obdržení poptávky
  • zvýhodněné ceny na ubytování a Day Delegate package  
  • bezplatné WiFi připojení ve všech konferenčních místnostech a pokojích
  • moderní sály s kapacitou až 40 osob*
  • přístup do W. Fitness & Spa v den jednání pro všechny hosty a výběr z nabídky zdravých jídel na objednávku
  • Event manager k vašim službám od okamžiku rezervace  
  • pokoje k dispozici už 2 hodiny před zahájením schůzky
  • dvojnásobek IHG bodů pro všechny organizátory

*Obchodní jednání nebo konference pro až 40 osob s ubytováním v hotelu.

Naši zákazníci už dnes velmi dobře vědí, co chtějí. Přistupujeme k nim jako k partnerům a zajišťujeme pro ně špičkový servis s osobitým přístupem. To je podle mě nejdůležitější – porozumět potřebám klienta, získat si jeho důvěru, být flexibilní a pak profesionálně odvést svou práci,“ říká Zdenka.

Pro více informací, termíny a podmínky volejte +420 296 630 310, WhatsApp na +420 724 312 119 nebo e-mail na events@icprague.com. Podrobnější informace naleznete také zde.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.