Nová kampaň v centru New Yorku podpoří příjezdový cestovní ruch z USA do České republiky

04/01/2019
Nová kampaň v centru New Yorku podpoří příjezdový cestovní ruch z USA do České republiky

Jako výsledek vzájemné spolupráce na marketingových aktivitách v oblasti příjezdového cestovního ruchu spustilo Letiště Praha, agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu reklamní kampaň v New Yorku. Ta má za cíl představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku ze Spojených států.

Kampaň na podporu turismu v Praze a Středočeském kraji potrvá až do konce letošního roku a zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu.

„Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ dodává Václav Řehoř.

Vznik nových přímých leteckých spojení s Prahou závisí primárně na zájmu ze strany zahraničních turistů a příjezdové turistice. Ta potom sekundárně zajišťuje možnost pohodlně cestovat také pro Čechy.

Kampaň z dílny kreativní agentury Loosers využívá slogan „No Spoilers. See It Live“, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás Prahy a okolí. Součástí kampaně jsou také webové stránky www.seeitlive.travel.

Reklamní kampaň v New Yorku je jednou z výrazných aktivit projektu TouchPoint, v jehož rámci dlouhodobě spolupracují Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu. Cílem projektu je společná a cílená podpora nárůstu bonitních turistů z velkých zahraničních trhů s dynamicky se rozvíjejícím výjezdovým turismem.

Více informací o kampani naleznete v tiskové zprávě Letiště Praha.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.