Nový White Paper společnosti AIM Group International představuje nejnovější DMC trendy

21/02/2019
Nový White Paper společnosti AIM Group International představuje nejnovější DMC trendy

Jak mohou konstantně DMC společnosti vytvářet přidanou hodnotu pro klienty? Jaké trendy v této oblasti můžeme v roce 2019 očekávat? Jak kombinovat nové nápady, nezapomenutelné zážitky, identitu značky klienta s cíli a optimalizací rozpočtu?

Toto jsou jen některé z otázek, na které najdete odpovědi v novém White Paperu „How to create a truly unique destination experience. The latest DMC trends“ od Boba Nováka, vedoucího Corporate & DMC oddělení pražské pobočky společnosti AIM Group International.

„Je zřejmé, že role DMC společností se v dnešní době vyvíjí. Rezervace ubytování a stravování, transfery či konzultace nových nápadů je možné udělat prostřednictvím jednoho kliknutí. Znamená to ale, že služby DMC společností již nejsou potřeba? Nemyslím si,“ doplňuje Bob Novák.

Úloha DMC společnosti spočívá ve vytvoření zážitku z destinace na míru podle každého jednotlivého projektu a klienta. Důvodů, proč využít služeb lokální DMC společnosti je hned několik. Spoluprací s DMC  společností můžete dosáhnout vyšší návratnosti investic (ROI) a podpořit kvalitu celého eventu. Nejnovější White Paper prezentuje i další příklady a specifikuje osm klíčových oblastí, ve kterých může klient benefitovat ze spolupráce s DMC společností, od zmírnění rizik, finančních úspor a zjednodušeného řízení financí až k již zmíněnému vytvoření unikátního zážitku pro účastníky akce.

Jaké jsou TOP DMC trendy pro rok 2019?

Organizování akcí, stejně tak jako ostatní odvětví, se neustále rozvíjí a je ovlivněno novými technologiemi, změnami ve společnosti či novými nabídkami na trhu. White Paper vyzdvihuje ty nejpodstatnější trendy pro letošní rok, jako jsou například:

  • zážitky připravené na míru a přímo odkazující na klienta či místní komunitu;
  • nové či tzv. sekundární (second-tier) destinace;
  • využití sociálních sítí a zapojení účastníků;
  • CSR a dlouhodobý přínos pro místní komunitu;
  • využití lokálních, zdraví prospěšných surovin v cateringu;
  • nároky na flexibilitu.

„Konzultanti DMC společností poskytují komplexní balíček služeb a jsou odborníky na komunikaci, organizaci, cestovní logistiku, finanční plánování, vyjednávání, řešení problémů, péči o zákazníky, vyhledávání dodavatelů a míst, místní kulturní zvyky, zábavu či vyhledávání talentů,“ uzavírá Bob Novák.

Kompletní White Paper ke stažení naleznete na webu společnosti AIM Group International.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.