Vienna House Czech Republic nabízí novou službu mobilního concierge

25/10/2016
Vienna House Czech Republic nabízí novou službu mobilního concierge

Vienna House Czech Republic, která na českém trhu spravuje několik hotelů, zavádí jako průkopník digitalizace tuzemského hotelnictví od října 2016 novou službu mobilního concierge Gustaffo.com. Aplikaci vytvořili rakouští IT specialisté ze společnosti J-IT a nabízí nadstandardní hotelové služby přes internet, které jsou dostupné ve všech mobilních zařízeních.

Aplikace s hosty komunikuje nonstop, přijímá jejich objednávky na dodatečné služby či rezervace nebo poskytuje kompletní informace včetně možnosti přečíst si denní tisk a časopisy. Hotely Vienna House aplikaci zkoušely v pilotním projektu od jara 2016, výrazně tak přispěly svým know how a zkušenostmi k doladění detailů ve vývoji nové platformy mobilního concierge. Nyní se bude testovat také online check in a check out. Jakmile to bude možné, službu svým hostům Vienna House Czech Republic zpřístupní.

Aplikace mobilního concierge Gustaffo.com nabízí mnoho služeb. Kromě již zmíněného mobilního check in a check out se jedná například o buzení telefonem, pokojový servis, digitální informační brožuru pro hosty, možnost objednání taxi, tipy na výlety, digitální noviny a časopisy, rezervace míst v hotelové restauraci nebo wellness procedur v lázních. Digitální „pomocník“ je pro kolegy na recepci velmi vítanou a profesionální podporu. S hosty, kteří preferují online prostředí, vše vyřeší systém nebo interaktivní chat. Na recepci je tak více času věnovat se hostům, kteří preferují přímý kontakt a přijdou osobně.

Velkou předností aplikace je jednoduché ovládání. Jediné, co musí hosté udělat, aby ji mohli použít, je přihlásit svůj počítač, tablet nebo telefon do hotelové WiFi sítě. Do mobilního concierge daného hotelu poté budou automaticky přesměrováni ve svém webovém prohlížeči. Aplikace mluví mnoha světovými jazyky, mimo jiné i česky.

„Základním požadavkem hotelů, když se o koupi aplikace zajímají, je, aby byla kompatibilní se všemi běžně používanými softwary,“ říká Thorsten Guggenberger, generální ředitel vídeňské společnosti J-IT, která mobilního concierge vyvinula, a dodává: „Hotelový sektor ještě není plně digitalizován a nová aplikace může představovat způsob, jak na to, neboť je přívětivá i cenově dostupná pro hotely a velmi jednoduchá pro hosty.“

Uživatelé na službu mobilního concierge reagují velmi pozitivně. Oceňují především inovativnost a interaktivitu. Nejvíce si však pochvalují rychlou komunikaci s recepcí. „Jednoduché ovládání aplikace přináší našim zákazníkům i kolegům efektivnější způsob interakce. Velkým benefitem je možnost přizpůsobení na míru konkrétnímu hotelu v rámci naší skupiny. Aplikace pro nás má velkou přidanou hodnotu a pomáhá nám se odlišit od konkurence,“ dodává Stefan Urdl, vedoucí IT oddělení Vienna House, která aplikaci začala používat ve svých hotelech v devíti evropských zemích.

Startovací balíček obsahuje veškeré základní funkce, jako např. digitální informační brožuru pro hosty, živý chat s recepcí, vícejazyčné možnosti i systém pro správu obsahu. Dodatečné moduly je možné doobjednávat podle potřeby. Pro management hotelů bude jistě zajímavá především funkce reportingu. „Funkce reportingu monitoruje veškeré potřebné informace o digitální interakci s hosty, služby tak lze analyzovat v reálném čase,“ dodává Thorsten Guggenberger z J-IT.

Nechte se inspirovat

Dostávejte novinky a dávku inspirace z kongresové Prahy díky našim měsíčním newsletterům. Nebo navštivte náš archiv.